25 Mayıs 2012 Cuma

Dansa ve de bir erkeğe aşıksanız : Tango !

4 yıl önceydi sanırım , en sevdiğim bana gelip ' bir film izledim çok etkilendim , o dansı öğrenmeliyiz ' dediğinde.. ''Scent of a women''ı  izlediğimde bende ki etkisi çok daha fazla oldu, özellikle o unutulmaz dans sahnesinin! Kendimi orda hissetmemden mi yoksa müzikten mi bu kadar etkilendim bilmiyorum ama o günden beri bir tango aşkıdır gidiyor içimde..Kısmet bu zamanaymış. 2 ay kadar önce en güzel doğum günü hediyelerimden biri oldu bu büyük isteğim.. Şimdi yavaş yavaş öğreniyorum , içimdeki istek öğrendikçe büyüyor..Tuzakların dansı oluşundan belkide gittikçe dahada sevmem..



Bu gecede plan milonga olunca oturup yazayım dedim , yemek bloğu diye yola cıktım ama artık biraz hayatımdan,biraz mutluluktan ama yine de en çok yemeklerden konuşalım :)


Küçük bir not : Film hakkında Elif'imden güzel anlatımlı bir yorum için burdan buyurun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder